Subject: FW: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik, Rapla vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 10:30:53 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 10:25 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik, 
Rapla vald, Rapla maakond

Hei!

Sain Elektrilevile olukorra selgeks tehtud. Ootame kuni Transpordiamet 
detailplaneeringu kooskõlastab 😊.

Ilusat nädalavahetust!

Sander

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 21, 2025 12:16 PM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik, 
Rapla vald, Rapla maakond

 Heia Sander

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud:

1.	Elektriprojekti alale ulatub algatatud Kastani tn 4 detailplaneering, 
mille suhtes on Transpordiamet jätnud planeeringu lahenduse kooskõlastamata 
ja teinud ristumiskoha/ülekäigukoha ümberehituse vajadusest tulenevalt 
omapoolsed ettepanekud detailplaneeringu lahenduse muutmiseks.

Planeering näeb ette jalg-ja jalgrattatee nihutamise Kastani tn 2 ja 4 
kinnisasjade poole, mistõttu elektrikaabel ja kilp jääksid jalg- ja 
jalgrattatee kattesse.

Palun arvesta olemasoleva jalg- ja jalgrattatee uue asukohaga, selleks võta 
ühendust planeeringu koostajaga:  [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
Mikk Mutso

2.	Kuna tegemist on erakinnisasjade Kastani tn 2 ja Kastani tn 4 
elektriliitumise tarbeks kavandavate elektrirajatistega, siis palun kavanda 
need eramaale, sh puurimise lõpukaeviku asukoht kavanda samuti eramaale.

Palun esita korrigeeritud lahendus otse minule kooskõlastamiseks, sh lisa 
digidoci ka IKÕ plaanid.

Ikka head

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 13, 2025 4:40 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC2631 LC3254 Kastani tn 4 2 elektriliitumised, Hagudi alevik, 
Rapla vald, Rapla maakond

Hei Elliko!

Pole kindel, kas Sinu piirkond aga saadan Transpordiametile 
kooskõlastamiseks Kastani tn 4 ja 2 elektriliitumiste projekti. Toimetame 
kolmel TRAMi kinnistul.

Projektdokumentatsioon manuses.

Ilusat õhtut!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.